این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

عکاسی تبلیغاتی در اصل عکس‌هایی است که با هدف تبلیغاتی گرفته می‌شوند. عکس‌های تبلیغاتی در بروشورهای تبلیغاتی، بنرهای شهری، منو غذا ، کاتالوگ ها و وبسایت ها و ... فضاهای مشابهی که نیاز است متن  تبلیغاتی با استفاده از عکس تاثیرگذاری بیشتری روی بیننده ایجاد کند استفاده میشود . عکاسی تبلیغاتی می‌تواند یک عکس بسیار ساده از یک مدل یا محصول باشد و یا عکسی پیچیده که ساعت‌ها وقت برده است ، میتواند از یک ایده ی طبیعی عکاسی شود و یا در فضاها و ایده های مصنوعی و دست ساز یه هر حال در همه این حالات برنامه ریزی برای عکاسی تبلیغاتی بسیار مهم است.عکاسی تبلیغاتی از یک محصول، جزییات و احساسات یک محصول را به کاربر نمایش می‌دهد در حالی که عکاسی تبلیغاتی تجاری متمرکز بر نمایش آمار و جذابیت‌های یک محصول است.


4 قانون مهم عکاسی تبلیغاتی در شرکت تک دیزاین

قانون شماره 1 : جلسه همفکری با کارفرما :

 برای انجام عکاسی تبلیغاتی در شرکت تک دیزاین ، ابتدای راه یک جلسه به صورت خصوصی با کارفرما یا تیم مورد تایید کارفرما ترتیب میدهیم و در مورد اهداف طرح تبلیغاتی و اهداف عکاسی تبلیغاتی تبادل نظر میکنیم تا مشتری بعد از تحویل عکس‌های تبلیغاتی، شوکه نشود ، از این نظر که شاید نشتری انتظار دیگری داشته باشد ، پس ما باید کاملا ذهنیت مشتری را در مورد پروژه پیش رو بدانیم تا بتوانیم به جای کارفرما هم فکر کنیم. ازمشتری میخواهیم اگر نمونه کاری از عکاسی‌های تبلیغاتی نزدیک به فکر خود دارد، به ما نشان دهد. هرگز با سلیقه خود کار را انجام نمیهیم، زیرا هیچ وقت ما نمی‌توانیم ذهن مشتری را بخوانیم . اختلاف نظر زمانی شروع می‌شود که عکاس می‌خواهد بدون نظر پرسیدن از مشتری با سلیقه خود عکاسی تبلیغاتی را انجام دهد. در صورتی که با کمی صحبت و هم فکری می‌توانیم به ایده خوبی از فکر و آنچه مشتری در ذهن دارد، برای عکاسی تبلیغاتی برسیم.

 

قانون شماره 2 : آگاهی از کاربرد و محل نمایش تبلیغ :

در شرکت دیتادیزاین برای عکاسی تبلغاتی باید بدانیم عکس و تبلیغ در چه زمینه ای و در کجا قرار است مورد استفاده قرار گیرد زیرا این آگاهی از کاربرد و فضای نمایش پروژه به ما برای به کارگیری ابزار و تکنیک های بهتر و دقیق تر برای تحویل پروژه ایده آل کمک مینماید. لازم به ذکر است این امر مستقیما روی قیمت نهایی پروژه تاثیرگذار است .

 

قانون شماره 3 : عجله کار شیطونه !!!

در ابتدای کار هر پروژه عکاسی تبلیغاتی برنامه ریزی زمانی برای مراحل مختلف کار انجام میگردد و برای تحویل کار تاریخ دقیقی مشخص میگردد که ما تضمین مینماییم در موعد مقرر کار تمام شده و با کیفیت ایده آل یه کارفرما تحویل دهیم ، طبق مورد ذکر شده با کمال احترام از هرگونه درخواست کارفرمایان جهت رسیدگی و تحویل سریع تر از موعد مقرر معذوریم.

 

قانون شماره 4 : آماده سازی اولیه :

به قول معرف : اگر برای پیروزی آماده نشوید ، برای شکست آماده شده اید.

آماده سازی طرح از عکس های تبلیغاتی مورد نیاز، چیدمان و برنامه ریزی صحنه ، پیش بینی جهت های تنظیم نور تا دستیابی به ایده آل، هر مقدار وقت که لازم باشد برای آماده سازی صرف شود مهم نیست چون کیفیت کار ما به دلیل آماده سازی و پیش بینی موارد دقیق و جزئیات طرح است ، در نتیجه شما نیز میتوانید از کیفیت بینظیر کار لذت ببرید.

 

 

دفتر تهران :

ستارخان - سازمان آب - ک میرداماد - پ 6

دفتر مازندران :

تنکابن (شهسوار) پاساژ بزرگ ط فوقانی پ 11